Opinia użytkownika: Soshiek
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Zostałam powitana i obsługiwana w dużym pośpiechu przez sprzedawce co spowodowało nieporozumienie już na samym początku szukania książki. Salon oferuje nieliczną liczbe pracowników do pomocy. Właściwie dwie osoba na kasie i jedna krążąca między półkami, jest pomocna jeżeli nie jest zajęta innym klientem. W kolejce do kasy trzeba było czakać aby poprosić o pomoc. Pomimo podania tytułu i autora moje poszukiwania przedłużały się. Gdy już udało mi się wyjaśnić ponownie o jaką pozycje mi chodziło, okazało się że nie ma jej na półce ani w magazynie. Aplikacja w tablecie wskazywała sprzedawcy, że jest ona dostępna w tym salonie co powodowało kolejną zwłokę zanim ostatecznie udało się ustalić, że jest ona niedostępna. Ogólna ocena: Średnia. Zbyt mało pracowników obsługujących bezpośrednio klienta jak na tak duży salon. Sklep czysty i posprzątany, z możliwością siedzenia i przeglądania książki bez pośpiechu. Szkoda, że pracownicy okazali się zbyt skupieni na obsługiwaniu kasy zamiast doradztwie. Ogólnie sieć sklepów oceniam dobrze.