Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Przycup w Dolinie
Treść opinii: Byłam rozczarowana ostatnią wizytą w tej Placówce bo doświadczyłam zmiany na gorsze - tak, jakby postanowiono narzucać klientowi menu, zamiast pozwolić mu wybrać, stosownie do własnych preferencji smakowych. Wiele razy gościliśmy tutaj, zwłaszcza przed pandemią, po pandemii rzadziej i chociaż nigdy nie było tu tanio, ale zawsze smacznie i przyjemnie. Cen się nie czepiam bo to kwestia względna, ale inne aspekty oceniam dość "surowo". Pamiętam przeszłość, gdy w oczekiwaniu na zamówienie serwowano pyszny chlebek ze swojskim smalczykiem w cenie zamówienia - już dawno minął ten czas. Trudno. Tego dnia/1 maja znów zatrzymaliśmy się na obiad, do zamówionego dania poprosiłam o frytki zamiast ziemniaków i usłyszałam "zamieniać nie możemy, tylko gotowy zestaw" - tzn. klient ma brać i płacić za to co jest i nie narzekać, albo "wypad", ale - jak klient jest głodny to weźmie i zapłaci, nawet jeśli nie zje z ochotą i smakiem tego co woli - nie było rady, bo schabowy oferowano tylko w jednym zestawie - z ziemniakami. Mogliby drugi zestaw zrobić - z frytkami/taka moja rada. Mąż zjadł zestaw schabowego, taki jaki był w menu. ja wzięłam pierś, ale poprosiłam bez ziemniaków - taką dostałam, ale cena do zapłaty się nie zmieniła. Skoro tak postępują to może pozwoliliby klientowi samemu skomponować zestaw, pewnie byłoby drożej ale przynajmniej klient zjadłby to na co ma ochotę. Taniej nie było, zamiany też się nie dało - to brak szacunku dla klienta. W oczekiwaniu na posiłki przyglądałam się zachowaniu personelu i tu też mam zastrzeżenia: napoje, dania donoszone były do stolików w rękach, ale gdy zbierano naczynia to już na tacy. jeśli placówka dba o reputację to obsługa nie powinna biegać po sali ze szklankami z napojami trzymanymi w wprost w dłoni - to nieestetyczne. W swej wątpliwej kompetencji obsługa była grzeczna, wystrój lokalu po dawnemu - w stylu góralskim, przyjemnym z nowoczesną muzyką w tle. Przyjemnie zostało, smacznie też, ale szczegóły zmieniły się na gorsze. Zważywszy na ceny (nie niskie, wręcz wyższe niż w innych miejscach pochodnych - dużo podróżujemy z mężem więc często jadamy w podobnych placówkach) mogliby bardziej zadbać o klienta. pewnie za jakiś czas znów tu zajrzymy, znów coś zamówimy, a jak ocenię - zobaczymy