Opinia użytkownika: Klient_rnK3T
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Sklep Żabka to miejsce, które zwykle kojarzyło mi się z wygodą i szybkimi zakupami. Niestety, moje ostatnie doświadczenia w tym sklepie pozostawiły wiele do życzenia. Jednym z głównych problemów, z którymi się spotkałem, są wysokie ceny. Pomimo że rozumiem, że sklepy tego typu mogą być nieco droższe ze względu na swoją lokalizację i dostępność, ceny produktów w Żabce wydają się być nieproporcjonalnie wysokie. W porównaniu z innymi sklepami spożywczymi, często widziałem tam produkty o cenach o wiele wyższych, co skutecznie zniechęcało mnie do robienia zakupów. Dodatkowo, zauważyłem problem z niezgodnością cen na półkach z tymi przy kasie. Jest to bardzo frustrujące, gdyż zakładając, że cena na półce jest właściwa, okazuje się, że przy kasie jest inna, często wyższa. W takiej sytuacji zmuszony jestem do podjęcia decyzji – albo zapłacenia wyższej ceny, albo porzucenia produktu, co jest równie niezadowalające. Ogólnie rzecz biorąc, moje doświadczenia ze sklepem Żabka nie były satysfakcjonujące. Pomimo jego wygody i dostępności, wysokie ceny oraz niezgodność cen na półkach z cenami przy kasie sprawiają, że coraz rzadziej decyduję się na zakupy w tym sklepie. Mam nadzieję, że w przyszłości te problemy zostaną rozwiązane, aby Żabka mogła odzyskać swoją reputację jako miejsce wygodnych i przyjemnych zakupów.