Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_seoTC

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Wizytę w sklepie stacjonarnym sieci Media Expert oceniam na ocenę dobrą 4/5. Po wejściu do sklepu, na stanowisku kasowym znajdował się jeden pracownik, którego rozpoznałem po ubiorze służbowym i plakietce - moje wejście zostało potwierdzone przywitaniem i uśmiechem kasjera. Rozpoczynając poszukiwania sprzętu elektronicznego - w celu zakupienia laptopa do pracy udałem się do sektora IT sklepu. Kolejny pracownik sali sprzedaży - widząc moje zainteresowanie ekspozycją sprzętu - po ok. 2 minutach podszedł i w sposób nie nachalny zaproponował pomoc i doradztwo. Konsultant zaproponował mi 3 warianty sprzętu elektronicznego, skrupulatnie odpowiadając na wymagania jakie zostały postawione, opowiedział o własnym doświadczeniu z tym sprzętem i polecił zakup - wbrew pozorom - najtańszego urządzenia. Odniosłem wrażenie, że dopasował urządzenie idealnie do bardzo prostych zadań dla komputera, które mu opisałem. Konsultant zarejestrował sprzedaż w systemie prowadząc przy tym ze mną "small talk" o technologii, po wydaniu sprzętu odprowadził mnie do stanowiska kasowego. Ku mojemu zaskoczeniu przy kasie była kolejka, z którą ewidentnie nie radził sobie sympatyczny kasjer - z powodu obsługi i poszukiwania paczki z zamówienia internetowego. Czas oczekiwania w kolejce był zdecydowanie za długi - ok. 7 minut, a siedzący obok specjalista od usług i ubezpieczeń nie wsparł obsługi kasowej. Zadowolenie z przebiegu wyboru sprzętu zostało przyćmione przez dłużącą się finalizację płatności. Po wspomnianym czasie zostałem obsłużony przez kasjera - który przeprosił za oczekiwanie i dopełnij formalności. Za opóźnienie w obsłudze kasy zabieram gwiazdkę. Należy wspomnieć, że sklepie panował porządek, a ekspozycja była bardzo zadbana i zaopiekowana przez pracowników. Cenówki i plakaty promocyjne widniały przy odpowiednich produktach, a zatowarowanie półek było zadowalające. Serdecznie polecam zakupy w tym sklepie, na doradztwie i konsultantach nie sposób się zawieść. A czas oczekiwania do płatności zależy od ilości kasjerów.