Opinia użytkownika: Wojtek.w.d.
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Bardzo często handlowcy wykorzystują nieuważność klientów aby tenże kupił coś, czego kupować wcale nie miał zamiaru. Ja ostatnio kupiłem 6 opakowań mleka, ponieważ miała byc promocja i miało kosztować niecałe 3 zł. Warunkiem był zakup 6 opakowań. Ponieważ sporo pije mleka, kupiłem więc 6 opakowań mleka, nad którym była cenówka w kolorze czerwonym, czyli było w promocji. W domu okazało się, że owszem, to mleko było w promocji ale po niecałe 4 zł a miałem kupic inne mleko w promocji za mniej niż 3 zł. Okazuje się, że czesto są ukladane podobne produktu obok siebie aby klient myląc się, kupowął droższe produkty. tak np. było z arbuzami. Przy kasach samoobsługowych mogę sam sprawdzić cenę i zdarza sie, że wołam obsługę z powodu ceny innej niż jest na stoisku.