Opinia użytkownika: KK
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Bank PKO BP, placówka przy ulicy Grójeckiej w Warszawie. Wybrałam się, aby otworzyć konto IKE obligacje - jeden z nowszych produktów banku, w ofercie od kilku miesięcy. Niestety, prawdopodobnie przez to, ja wiedziałam o tym produkcie więcej niż pani obsługująca mnie. Pani była bardzo miła, ale podawała mi nieprawidłowe informacje. Dopiero gdy pokazałam informacje na stronie banku, pani zadzwoniła do innej osoby, aby dopytać o szczegóły. Gdyby nie to, że byłam czujna jako klienta, zostałabym wprowadzona w błąd i to taki, który kosztowałby mnie pieniądze. Myślę, że pracownicy powinni mieć bardziej rzetelną wiedzę na temat produktów, które oferują. Jeśli chodzi czas, to cały proces załatwiania tej sprawy trwał długo, ale przy otwieraniu konta jest to normalne. Wszyscy z obsługi wydawali się mili. Czas oczekiwania na wolne stanowisko niewielki: około 10 minut, ale warto zaznaczyć, że było to ok. godziny 11 w dzień roboczy.