Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Poniedziałek godz. 05.29 rano sms z InPostu - paczka w doręczeniu, potrzebujesz skontaktować się z kurierem zadzwoń 504048208 godz 10.11 - dzwoni kurier, że ma paczkę - mówię, że nikogo nie ma w domu czy może dostarczyć po 14.30 lub zostawić w PaczkoPunkcie InPost - kurier, że nie może i "rzuca słuchawką" w usłudze śledzenia paczki info, że adresat nieobecny ponowna próba doręczenia w dniu kolejnym Wtorek godz. 05.06 rano sms z InPostu - paczka w doręczeniu, potrzebujesz skontaktować się z kurierem zadzwoń 504048208 godz 09.19 dzwonię do kuriera - nie odbiera i nie oddzwania godz. 14.24 znów dzwonię do kuriera - nie odbiera i nie oddzwania godz. 14.27 SMS do kuriera - kiedy będzie paczka - nie odpisuje, zero kontaktu sprawdzam w usłudze śledzenia paczki - info z godz 10.51 , że adresat nieobecny paczka do zwrotu nadawcy Brak możliwośći kontaktu z oddziałem - brak telefonów - tylko infolinia z automatem na stronie InPostu https://inpost.pl/pomoc-w-jakich-godzinach-kurierzy-doreczaja-przesylki deklaracja że kurierzy dostarczają paczki do 17.00 Dziadostwo do kwadratu