Opinia użytkownika: Crisss
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: W dniu 5 stycznia 2024 roku, w godzinach popołudniowych, kontaktowałem się z infolinią sklepów sieci Żabka. Chciałem uzyskać informację na temat promocji, która była aktualnie w sklepie. Połączenie odebrała pani konsultantka, która była bardzo miła i pomocna. Od razu przedstawiła się i zapytała, w czym może mi pomóc. Poinformowała mnie o aktualnych promocjach, a także o tym, jak mogę skorzystać z nich w sklepie, oraz aplikacji w telefonie. Pani konsultantka była bardzo kompetentna i rzetelnie udzielała informacji. Odpowiadała na moje pytania w sposób jasny i rzeczowy. Nie miałam żadnych problemów z jej zrozumieniem. Rozmowa przebiegła bardzo sprawnie i przyjemnie. Pani konsultantka była uprzejma i cierpliwa. Bardzo dziękuję za pomoc. Na koniec zapytała czy mógłbym ocenić jej obsługę w formie odpowiedzi na SMSa, którego po naszej rozmowie wyśle. Naturalnie zgodziłem się i wystawiłem jej najwyższą możliwą ocenę.