Opinia użytkownika: Klient_9gOcK
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Odwiedzana przeze mnie placówka to sklep Żabka przy ulicy Henryka Sienkiewicza 2 w Żywcu w którym pojawiłem się dnia 04.01.2024 r. około godziny 14:20. Sklep jest bardzo dobrze oznakowany i widoczny z daleka. Zachęca do odwiedzenia poprzez nowoczesne, oświetlone po zmroku logo i przeszkloną witrynę. Znajduję się w bardzo dobrej lokalizacji - przy rynku. W sklepie jest czysto, wszystko jest równo poukładane i na swoim miejscu. Pieczywo i owoce są świeże. Cennik jest dobrze widoczny przy każdym produkcie. Sklep ma bardzo dobrą organizacje przestrzeni - sekcja po lewo od wejścia to pieczywo i wyroby do przetworzenia takie jak mąka, ryż itp, natomiast od wejścia po prawej znajduję się cała reszta produktów. Obsługa w sklepie była bardzo miła. Obsługujący mnie Pan był uśmiechnięty i uprzejmy. Zaproponował zeskanowanie aplikacji a następnie szybko i sprawnie skasował moje zakupy. Nie widziałem aby w sklepie brakowało jakichkolwiek produktów, zamawiając Panini zostało ono odpowiednio podgrzane i przygotowane. W sklepie wszystko działało poprawnie, była również dostępna kasa samoobsługowa. Nie zauważyłem żadnych rzucających się w oczy awarii. Na terenie sklepu panował porządek, drzwi na zaplecze były zamknięte. Podczas wchodzenia o mojej obecności sygnalizował czujnik dźwięku a w sklepie było włączone radio które grało muzykę. Moja wizyta w sklepie trwała około 11 minut, przez ten czas w sklepie pojawiło się 4 klientów z których 3 zrobiło zakupy. Uważam że sklep jest godny polecenia, na pewno cieszy się dużą popularnością i przewija się przez niego wiele klientów. Budynek jest ładny i zadbany, jedynym mankamentem może być widoczna dziura w płytce na schodach wejściowych do sklepu. Jako klient na pewno odwiedziłbym ten sklep ponownie