Opinia użytkownika: Ella_1
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Panie na infolinii mało empatyczne ,trzymające się wytycznych. Odsyłają z powrotem do niekompetentnego pracownika w placówce, który nie poinformował o opłacie od dokonania pełnomocnictwa do konta( W moim 40 letnim doświadczeniu z istotnymi większymi bankami po raz pierwszy spotkałam się z taka opłatą przy upoważnianiu małżonka do konta!)).Mimo mojego wcześniejszego zastrzeżenia , że nie chcę ponosić żadnych dodatkowych kosztów! Dopiero po moim stanowczym zażądaniu przyjęcia reklamacji spisała łaskawie moje słowa.To było 2 tygodnie temu i cisza. Podobno mają na rozpatrzenie 30 dni. W innych bankach wszelkie wątpliwości klienta są rozpatrywane w krótkim czasie i z korzyścią dla klienta mimo nowych zapisów! Liczę na pozytywne rozwiązanie . Jeśli nie to nie omieszkam Was poinformować;)