Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Przywieźli mi niedziałającą lodówkę. Po kontakcie z infolinią zostałam kilka razy oszukana i zbywana, że szybko zajmą się moją sprawą i że niby przekazują moje prośby o szybszą reakcję wyżej. Nie dość, że sprzęt "od nowości" był niedziałający, to też poobijany. Okres przedświąteczny i każą mi czekać 2 tygodnie, aż łaskawie dostanę odpowiedź czy technik z autoryzowanego serwisu ma rację, że lodówka nie działa, i czy łaskawie zwrócą pieniądze. Technika też sama sobie musiałam zorganizować (zgodnie z zaleceniami na infolinii sklepu), bo oni każą na technika czekać 10 dni. Na infolinii podali mi e-mail, na który miałam wysłać dokument od technika potwierdzający, że faktycznie niedziałająca lodówka nie działa. Miało to również niby przyśpieszyć cały proces, natomiast dzień po wysłaniu zdjęcia dokumentu dostałam wiadomość, że technik będzie się ze mną kontaktować. Wnioskuję, że nawet nie odczytali maila, który teoretycznie miał wszystko przyśpieszyć. Ich traktowanie i "dbałość" o klienta to jeden wielki żart, na szczęście to moje ostatnie zakupy w tym sklepie.