Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE NA POCZĄTKU GRUDNIA, WIDNIAŁA INFORMACJA, ŻE TOWAR DOSTĘPNY W DUŻYCH ILOŚCIACH. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2/3 DNI ROBOCZE. DWA DNI PO OPŁACENIU, DOSTAJĘ E-MAIL O OPÓŹNIENIU WYSYŁKI ITD. AŻ DO POŁOWY GRUDNIA. PARĘSET ZŁOTYCH NA PREZENT DLA SYNA PRZEPADŁO. KONSULTANT POWIEDZIAŁ, ŻE ZŁOŻY REKLAMACJĘ MANUALNIE, BO NA SYSTEMIE NIE MOŻNA TEGO ZROBIĆ (ŻAŁOSNA ŚCIEMA). JESTEM ZMUSZONY WYDAĆ KOLEJNE PARĘ STÓWEK W INNYM SKLEPIE, KTÓRY NIE OKRADA LUDZI, ABY NIE ZRUJNOWAĆ ŚWIĄT SYNA. TAKICH LUDZI POWINNO SIĘ ZAMYKAĆ A NIE POZWOLIĆ RABOWAĆ W BIAŁY DZIEŃ. NASZ POLSKI NOWY ŁAD. WSPIERAĆ PRZESTĘPCÓW, OKRADAĆ UCZCIWIE PRACUJĄCYCH LUDZI.