Opinia użytkownika: Barbara Szewczyk
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zakupiłam w sklepie internetowym produkt, który okazał się niezgodny z umową. Miała zostać dosłana część - czekam od 18.09.2023 i do dziś (13.12.2023) jej nie otrzymałam. Pisanie maili czy kontakt z infolinią nie przyniosły żadnego efektu. Sprzedawca skierował do serwisu, który każe czekać i uważa, że sprawa załatwiona. Wszystko jest dobrze jak się kupuje, ale jak już klient się o coś upomina to można dzwonić, pisać i zero reakcji. Okazuje się że jedna część skończy się w sądzie bo sprzedawca "umywa ręce" od odpowiedzialności. Taka duża firma a zero dbałości o klienta!!! Mówi się, że dobrą firmę poznaje się po tym jak załatwia reklamację - czy po jej załatwieniu klient jeszcze chce z nią współpracować. I to jest prawda.