Opinia użytkownika: JustynaFuss_zi6v
Dotycząca firmy: Oysho
Treść opinii: Czekam już prawie 3 tyg na zamówienie zrobione w sklepie internetowym . Jestem w stałym kontakcie mailowym z Obsługą sklepu ,jednak jedyne co dostaję to pozorowane działania i zbywanie mnie . Paczka lezy w paczkomacie pod moim domem a ja nie mogę jej odebrać gdyż nie dostałam kodu odbioru . Zgłaszałam ten fakt ,prosiłam o ponowne przesłanie oraz weryfikację danych do kontaktu . Wczoraj zadzwoniłam do firmy kurierskiej i w ciągu 2 min dostałam informację ,że podany jest nr.tel. stacjonarny i inny adres e-mail - najprawdopodobniej dane sklepu . Nikt nie zadał sobie trudu aby to zweryfikować a zajmuje to kilka min. Ja, nie będąc stroną zlecającą ,mimo otrzymania tej informacji nadal nic nie mogę zrobić i pozostaje mi tylko czekać na łaskawość i chęć załatwienia sprawy przez sklep . Ogólnie nie polecam - zakupy odzieżowe chyba z zasady nie powinny być źródłem stresu a przyjemnością więc jeśli ktoś chce poczuć się jak klient a nie intruz to radzę zakupy w innych miejscach .