Opinia użytkownika: Klient_M
Dotycząca firmy: Martes Sport
Treść opinii: Już po wejściu do sklepu zostałam powitana przez panią znajdującą się na sali sklepu słowami dzień dobry. Po chwili ta sama pani podeszła i spytała czy może w czymś pomóc. Po krótkiej rozmowie z panią wybrałam przykładowy produkt (skarpetki). Pani dodatkowo wspomniała o obowiązującej aktualnie promocji i zachęciła mnie abym spojrzała na przeceniony towar. Podziękowałam jej i udałam się w kierunku kasy. Podczas finalizacji transakcji obsługiwał mnie pan. Skasował produkt, wydał resztę paragon, podziękował po czym zajął się czymś innym. Nie zaproponował innego produktu, reklamówki itp. Nie pożegnał mnie też w żaden sposób. Obsługę pani na sali sprzedażowej oceniam bardzo pozytywnie, była miła, uśmiechnięta i chętnie mnie obsługiwała. Obsługę pana przy kasie podczas finalizacji transakcji oceniam negatywnie ponieważ nie dopełnił on swoich obowiązków i nie wyrażał zbytniego zainteresowania mną jako klientem. Na sklepie było czysto, towar poukładany, promocje widoczne. Grała muzyka, głośność poprawna.