Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Firmę Hebe mogę opisać w trzech słowach: brak profesjonalizmu, najgorsza obsługa klienta. Pewnie jak większość klientów "nabrałam" się na strefę promocji, Black Friday, pełna obniżka cen, 1+1 -80%, -60%. Złożyłam 2 oddzielne zamówienia ( 15.11.2023) w tym samym dniu aby skorzystać z jak najlepszej promocji. W dniu 20.11.2023 otrzymałam przesyłkę nr 1. W środku zbita szklana butelka po żelu, całość wylana na inne produkty, wszystko mokre i lepiące. Butelka nie była w żaden sposób zabezpieczona. Spędziłam ponad 1h na czacie aby uzyskać informację jak mogę złożyć reklamację - zero odzewu. Udałam się w tym samym dniu do sklepu stacjonarnego aby wymienić lub zwrócić produkty tak jak było to opisane w regulaminie sklepu online. Ekspedientka sklepu nie przyjęła reklamacji mimo iż wszystkie produkty znajdowały się na stanie sklepu, natomiast poinformowała mnie że muszę sama zadzwonić na infolinię sklepu i złożyć reklamację. dzwoniąc na infolinię byłam cały czas 40 w kolejce. Wysłałam więc email, otrzymałam automatyczną wiadomość o numerze reklamacji. W międzyczasie czasie wieczorem otrzymałam email z informacją że moje zamówienie nr 2 jest anulowane. Wysłałam kolejnego maila z reklamacją - zero odpowiedzi. Zaczęłam szukać w internecie informacji na temat reklamacji od innych klientów i ku mojemu zdziwieniu okazało się że nie tylko ja mam problem z Hebe. Oszukanych klientów jest dużo więcej. Na oficjalnym Facebooku Hebe pełno negatywnych komentarzy o anulowanych zamówieniach, braku zwrotów pieniędzy i o braku kontaktu z firmą. Wiele komentarzy pod postami o kolejnych promocjach jest ukrytych. Napisałem prywatną wiadomość przez Facebook do Hebe otrzymałam wiadomość że reklamacja w przeciągu 14 dni będzie rozpatrzona, oczywiście przesłałam zdjęcia, formularz reklamacji itd. nadal nie rozumiem dlaczego aż 14 dni jak widać na zdjęciach że butelka jest zbita i cała paczka jest zalana. Wczoraj otrzymałam wiadomość e-mail że został nadany do mnie kurier i będzie kolejnego dnia aby odebrać paczkę tj. 04.12.2023. kuriera nie ma. Nie otrzymałam informacji z jakiej firmy kurierskiej, jakie będą dalsze kroki, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy, zero przeprosin czy chęci rekompensaty. W wiadomościach zero profesjonalizmu, brak szacunku do klienta. Bardzo przestrzegam przed zakupem w drogerii online. Zamówienia są notorycznie anulowane, brak kontaktu z firmą i zerowa obsługa klienta. Firma przeznaczyła ogromne środki kampanię promocyjną tylko szkoda że z tych promocji nie mogą skorzystać klienci bo zamówienia po 5-10 dni są anulowane a firma obraca pieniędzmi klientów i nie zwraca środków.