Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Poważne zastrzeżenia budzi stosunek do klienta w sklepie Lidl w Gryficach. Obsługa skupia się wyłącznie na swoich czynnościach układania i uzupełniania towarów że zapomina dla kogo pracuje. Klient przeszkadza. Zastawianie alejek przejazdowych paletami i zero uwagi skierowanej na poruszających się po sklepie klientów. Wręcz odnosi się wrażenie że klient przeszkadza w pracy obsługi. Ostatnio byłam świadkiem odpowiedzi Pani układającej towar na zapytanie Klienta czy przepuści go do kasy. Odpowiedź stanowcza " nie bo będę miała za daleko nosić towar". Klient, również i ja musieliśmy przemieścić się inna alejką. To nie odosobniona sytuacja że wymuszono zmianę przejazdu +wycofanie się) a czasami i rezygnację z sięgnięcia po zastawiony towar. W Gryficach jest wiele marketów i powstają kolejne. Może warto popracować nad poprawą jakości obsługi.