Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Nie polecam tego sklepu Ostatnio kupiłem w Media Expert słuchawki które po 2 miesiącach się zepsuły, a używałem je sporadycznie. Złożyłem więc jak najszybciej reklamację przez sklep online, na drugi dzień przyjechał kurier i odebrał słuchawki. Procedura reklamacyjna ciągnie się już prawie następne dwa miesiące. Słuchawek mi ani nie naprawiono, ani nie wymieniono, ani nie oddano pieniędzy, sklep nie uznał reklamacji mimo że raport z serwisu który sam musiałem zdobyć brzmiał "Usterka nie powstała z winy Użytkownika. Prosimy o kontakt z bezpośrednim Dostawcą urządzenia w celu dokonania jego rozliczenia" Teraz zostałem bez słuchawek ani pieniędzy, i nie chcą mi uznać reklamacji Piszę ciągle maile i dzwonię powołując się na ten raport usługi ale nie mogę się doprosić o zakończenie tej sprawy Jak coś sprzedać np dodatkowe usługi, albo ubezpieczenie, dodatkową gwarancję to umieją A jak chodzi o reklamację to nikt nic nie wie, nie umie, nie chce pomóc, nie umie odbierać emaili, odczytywać załączników. Jak wyśle raport w pliku jpg to konsultant na infolinii mówi że muszę wysłać cały dokument w pdf, jak wysłałem w pdf to też źle bo on tego nie widzi żeby mu w zrobić zdjęcie i wysłać, po prostu robią sobie z człowieka jaja, chcą żeby się zniechęcił i dał sobie spokój.