Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: JacekKaleta_pLyj

Dotycząca firmy: KOMFORT

Treść opinii: 22.08.23 złożyłem i opłaciłem zamówienie nr 001496790 na LISTWA PRZYPODŁOGOWA MDF 2400X58X19 57204 VERDEN SNOW L254 6 szt. za 209,72 PLN 25.08.23 otrzymałem informacje że "Dostawa nie powiodła się" co było nieprawdą ponieważ przesyłka przyszła uszkodzona. Zasugerowano mi kontakt telefoniczny pod nr +48 42 21 44 500 Wszelkie próby skontaktowania się były bezskuteczne - rekord oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20+ nieudane pomimo rzekomo byłem "pierwszy na liście". Link do formularza kontaktowego na stronie nie działał. 06.10.23 otrzymałem pierwszego maila od Komfort. Po postraszeniu firmy że zacznę opisywać jej praktyki na mediach społecznościowych (udało mi się znaleźć formularz kontaktowy za pośrednictwem "Klubu Komfort" - otrzymałem maila z przeprosinami oraz potwierdzeniem że ktoś się w końcu sprawą zajął. 12.10.23 otrzymałem maila o następującej treści: "Uprzejmie informujemy o zakończeniu procesu reklamacyjnego związanego z Twoim zgłoszeniem numer 0000048845/0000055787. Pragniemy poinformować iż Sprzedawca w postaci Sklepy Komfort S.A uznał reklamację za zasadną i zostanie zrealizowana poprzez zwrot środków. Środki zostaną zwrócone przelewem w przeciągu 14 dni kalendarzowych." 17.11.23 Poprosiłem o potwierdzenie przelewu ponieważ nie odnotowałem go na koncie - wolałem się upewnić czy przypadkiem nie przeoczyłem zwrotu. 27.11.23 Do tej pory nie mam odpowiedzi ani środków - mówimy o 209,72 PLN To moje najbardziej tragiczne doświadczenie we współpracy z jakimkolwiek sklepem internetowym a regularnie robię zakupy on-line. Absolutnie odradzam jakąkolwiek współpracę z firmą KOMFORT