Opinia użytkownika: Klient_G1mX9
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Podczas zakupów stacjonarnych w sklepie rtv euro agd w Złotych Tarasach, podczas szukania artykułu, który mnie interesował została zaoferowana mi pomóc, gdy pracownik zauważył, że mam problem ze znalezieniem artykułu. Gdy na półce go nie było zaprowadził mnie do komputera, aby sprawdzić, czy dany artykuł jest dostępny w sklepie. Okazało się, że nie. Zostałam poinformowana w jakich najbliższych placówkach znajduje się przedmiot. Jednak zdecydowałam się na produkt podobny. Został mi on wydany i zostałam zaproszona z nim do kasy. Lada przy kasie była schludna i czysta, nie stało na niej wiele niepotrzebnych rzeczy. Zostałam obsłużona bardzo szybko. Jedynym minusem tej wizyty był wyścig pracowników, który pierwszy mi pomoże i odeślę do kasy ze swoim identyfikatorem.