Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Chciałem się podzielić sytuacją którą mnie spotkała ze strony sklepu Komfort. Zakupiłem komplet mebli zachęcony reklamą zniżki o VAT. Niestety w podsumowaniu koszyka nie miałem rabatu żadnego. Nie obniżyło się o 23% a jedynkę mogłem zaznaczyć opcję rabatu dla nowego klienta 8%. Po zakupie pani z obsługi klienta wysłała maila czy wszystko ok i czy może jakoś pomóc jako doradca klienta. Zgłosiłem więc sytuację i przedstawiłem screen z podsumowania zakupu na co ona mi screen tych samych mebli z rabatem w koszyku i info typu „u mnie działa”. Więc poprosiłem o zwrot nadpłaty i kontakt się urwał. Po zgłoszeniu formularza kontaktu reklamacyjnego dostałem maila ze mam dzwonić pod dany numer. Po kilkunastu minutach oczekiwania pani z obsługi klienta Anna Sz. Sprawdziła sprawę i poszła konsultować z przełożonym. Po kilkunastu minutach wróciła z odpowiedzią że to mój problem i że mogłem na każdym etapie zakupu robić screeny żeby teraz móc udowodnić że inny rabat nie wchodził. Absurd. Zapytałem zatem czy wolą żebym odstąpił całkiem od zakupu czy dostanę zwrot lub bon na te 270 zł które jestem stratny. Powiedziała że nie mogą pomóc jak nie mam materiału dowodowego. Nie polecam nikomu i resztę wyposażenia zakupie w innym sklepie.