Opinia użytkownika: EmiZw
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: W sobotę byłam na zakupach w Żabce koło mojego osiedla. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana (ekspedientka nie obsługiwała nikogo). Do koszyka włożyłam potrzebne rzeczy, z łatwością odnalazłam to czym byłam zainteresowana. Na półkach panował porządek, etykiety znajdowały się pod właściwymi produktami (w przypadku napoi i soków bo tym byłam zainteresowana). W sklepie znajdowało się jeszcze kilku klientów. Po podejściu do kasy poinformowałam sprzedawcę, że będę płaciła bonem towarowym (dostałam go w ramach oferty jednego z banków). Po przekazaniu kartki z nr bonu ekspedientka powiedziała, że nie wie jak to rozliczyć, bo nie miała jeszcze z tym styczności ale ma nadzieję że jej się uda sfinalizować transakcje. Pomimo wcześniejszej informacji kobieta nie miała najmniejszego problemu z przeprowadzeniem płatności bonem towarowym. Podczas finalizowania transakcji ekspedientka była uprzejma, uśmiechnięta.