Opinia użytkownika: Krystian29
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Dnia 09.11.2023 o godnie 9:22 odwiedziłem sklep spożywczy Żabka przy ulicy Ignacego Daszyńskiego 2A w Nowym Dworze Mazowieckim. Po wejściu zauważyłem że w sklepie jest czysto. Podłogi były umyte, produkty poukładane oraz ich ceny odpowiednio powieszone przy każdym produkcie. Zakupiłem wodę niegazowaną Żywiec Zdrój o pojemności 1,5l za 3,50 zł. Pani która obsługiwała miała na sobie uniform służbowy. Niestety gdy podszedłem do kasy, do pani zadzwonił telefon. Pani odebrała i było widać że rozmawia w prywatnych sprawach. Oczywiście powiedziała mi Dzień Dobry zeskanowała produkt i powiedziała cenę do zapłaty, lecz w trakcie rozmowy przez telefon. Powiedziałem pani że będę płacił kartą i natychmiast pani zaznaczyła to na kasie po czym uruchomił się terminal płatniczy. Pani nie zapytała się mnie czy posiadam ich aplikację "Żappka". Po zapłaceniu za produkt kasjerka położyła mi paragon wraz z potwierdzeniem płatności z terminala i powiedziała Dziękuję. W mojej ocenie sam sklep czysty produkty odpowiednio poukładane i nie było widać braków. Uważam że pracownicy nie powinni rozmawiać przez telefon jednocześnie obsługując klienta.