Opinia użytkownika: Joanna_q7oQ
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: W trakcie poszukiwań dostawcy Internetu zwróciłam uwagę na ofertę Netii ze względu na atrakcyjne ceny. Proces podpisywania umowy i podłączania usługi internetowej przebiegł sprawnie. Niestety, z czasem zaczęły się pojawiać coraz częstsze awarie, a na infolinii, mimo uprzejmości konsultantów, otrzymywałam tylko informację, że "naprawa zostanie przeprowadzona jak najszybciej". Ze względu na charakter mojej zdalnej pracy ostatecznie zdecydowałam się na zmianę operatora, co rozwiązało moje problemy z połączeniem internetowym. Nie jestem w stanie jednoznacznie określić, w czym tkwił problem; być może to była kwestia lokalizacji, a nie samego operatora. Jednak ogólnie byłem/-am zadowolony/-a z usług, dlatego odejmuję tylko jedną gwiazdkę za występujące awarie