Opinia użytkownika: Klient_aB2XM
Dotycząca firmy: Niania.pl
Treść opinii: Portal, pomysł, jak i strona, jej interface, naprawdę w porządku. Korzystaliśmy z serwisu przez kilka miesięcy. Poszukiwaliśmy niani dwukrotnie i spotkaliśmy interesujące kandydatki. Ostatecznie nie doszło do współpracy. Niestety obsługa klienta jest najsłabszym ogniwem. Subskrypcja jest bardzo kosztowna i nadal nie rozumiem dlaczego tak mnie potraktowano. W dniu autoodnawiania abonamentu wyłączyłam go na swoim profilu. Niestety pieniądze zostały i tak pobrane z konta. Niezwłocznie skontaktowałam się z obsługą, aby poprosić o zwrot, gdyż anulowałam subskrypcję. Początkowo nikt nawet nie odpowiedział. Po następnej prośbie, obsługa napisała tylko, że nie widzą podstaw do zwrotu. Po raz kolejny poprosiłam o zwrot pieniędzy, ale zignorowali moją kolejną już prośbę. Jestem ogromnie zawiedziona. Korzystam z wielu autoodnawialnych subskrypcji i zawsze taka sytuacja to jedynie formalność. Po tym doświadczeniu jest mi bardzo przykro i następnym razem będę raczej szukać w innym miejscu.