Opinia użytkownika: Klient_lgD9v
Dotycząca firmy: Karczma Bida
Treść opinii: Jakość obsługi fatalna. Jedzenie w horrendalnych cenach a klient musi sam się obsłużyć zamawiając przy barze ( pewnie dlatego, że firma ma braki w personelu )niczym w McDonaldzie. Pani za tym barem obsługuje machinalnie, nie słucha i głównie zajęta jest obsługiwaniem terminala ( ludzie raczej płacą kartą ) ponieważ kasuje PRZED podaniem dania a nie PO. Ewentualne reklamacje najwyraźniej nie są brane pod uwagę. Zresztą nawet gdyby to nie ma DO KOGO jej zgłosić ponieważ personelu jest bardzo mało i jest dość niezgrabny. KOSZMAREM jest parking bez miejsc wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych!!! Zapytana o to pani z obsługi odpowiada, że tak jest od zawsze! czyli od kiedy??? Widocznie właściciel nie wie, że restauracja, karczma, oberża, czy jak ją zwał to miejsce publiczne i powinno być dostępne dla KAŻDEGO. Do tego jeszcze rodzice z rozwrzeszczanymi dziećmi, nad którymi nie potrafią zapanować a obsługa też nie jest w stanie odstrasza bo zjeść w spokoju też ma prawo KAŻDY. Jedzenie - porcje spore, ale jak za tą cenę bez ekscytacji. Słowem - marnie.