Opinia użytkownika: Klient_vnFTl
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Wjeżdżając na stację Orlen od razu w zasięgu mojego wzroku ujrzałam pracownika podjazdu sprzątającego podjazd. Dostrzegł mnie w momencie parkowania pod dystrybutorem. Natychmiastowo zostawił sprzątanie i z uśmiechem do mnie podszedł i zapytał się czy może mi pomóc. Zaproponował mi lepszej jakości paliwo oraz poinformował o numerze dystrybutora paliwa. Cały czas był miły i uprzejmy. W sklepie było czysto, półki dobrze zatowarowane, mała kolejka. Kasjer zaprosił mnie do kasy ,poinformował mnie o kwocie do zapłaty. Niestety nie zaproponował mi żadnego produktu, nie poinformował mnie o żadnej promocji. Po finalizacji zapłaty usiadł za ladą, wziął swój telefon nie zwracając uwagi na to,że klienci są w sklepie. Tragedia! Podsumowując podjazd na 6 z plusem a sklep 3 z minusem.