Opinia użytkownika: Michal
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Odwiedziłem dzisiaj placówkę banku w Katowicach. Wizytę uważam za naprawdę udaną. Krótki czas oczekiwania i miły personel. Została mi zaproponowana kawa, po czym zostałem zaproszony do jednego z pokoi. Bez problemu mogłem skorzystać z potwierdzenia danych mDowodem (pierwszy dzień funkcjonowania tego rozwiązania), a następnie miła pani przedstawiła mi dogodne dla mnie produkty. W placówce spędziłem około godziny i udało mi się załatwić wszystkie sprawy, z którymi przyszedłem. Aspekty na plus: - miejsce schludne i czyste, bardzo ładny wygląd - wysokie kompetencje personelu - możliwość złożenia podpisu na ekranie, oszczędność zbędnego drukowania dokumentów - miła atmosfera podczas rozmowy Pół gwiazdki odejmuję za następujące aspekty: - w poczekalni słychać rozmowy z poszczególnych pomieszczeń (bez przysłuchiwania się im). Uważam, że powinny zostać nieco lepiej odizolowane. - nie do końca spodobało mi się dyktowanie moich danych na głos, szczególnie biorąc pod uwagę, jak dobrze jest to słyszalne z poczekalni. Serdecznie polecam :)