Opinia użytkownika: PaulinaDurska_Ru8z
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę w Żorach w celu nabycia kilku produktów do remontu. Niestety okazało się, że część produktów trzeba zwrócić ponieważ nie pasują. W celu zwrotu udałam się więc do placówki w Rybniku, do której mam bliżej. Sklep w Rybniku w dniu wizyty był czysty, przed sklepem oraz na parkingu również nie było żadnych śmieci, walających się papierków czy przebierających w śmieci koszy. W sklepie obsługa była bardzo pomocna, każdy pracownik miał identyfikator i nie było problemu ze znalezieniem pracownika w danym dziale. Jedynie Pani w dziale obsługi klienta zostawiła po sobie niesmak. Na prośbę pomocy, ponieważ chcemy zwrócić produkty odpowiedziała przewróceniem oczami oraz przeciągłym wdechem, co odebrałam jako niechęć. Sam zwrot przysporzył bardzo dużo problemów, ponieważ jako że nie mieliśmy paragonu Pani zażądała dowodu osobistego, co jest niezgodne z prawem i niezgodne z samymi zasadami firmy. Po odmowie pokazania dowodu nie zostaliśmy obsłużeni.