Opinia użytkownika: ŁukaszSłowikowski_TCGO
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Obsługa w sklepach franczyznowych Żabka z każdym tygodniem idzie w górę tylko jest jedno ale ze jak jest kolejka do kasy słysząc parokrotnie to samo zdanie powoduję irytację i natarczywe wymuszanie jakieś czynności, którą już słyszymy czekając z kolejce do kasy ja osobiście wymagam bogatszego zastosowania słów aby ta samy czynność nie powodowała niechęci która da się usłyszeć czekając do owej kasy. Drugą sprawą jest zmuszanie do obsługi kas samoobsługowych rozumiem że technologia jest na tyle zaawansowana ale nie każdy musi być z nią za pan brat i da się usłyszeć dość często te nie zadowolenie jak ktoś płaci drogą elektroniczną przy kasach tradycyjnych bo obsługa jest dla klienta a nie klient dla obsługi. Z pozytywnych spraw należy wymienić ład i porządek na regałach wszystko jasne i czytelne.