Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Xerentia

Dotycząca firmy: KOMFORT

Treść opinii: Dostawy i czas realizacji dłużą się tutaj niemiłosiernie. Zamówiłam w salonie zestaw naprawczy do podłóg drewnianych. Była to dość pilna potrzeba, więc dopytałam pracownika, kiedy mogę spodziewać się odbioru towaru. Zostałam poinformowana, że jak tylko pojawi się dostawa, pracownicy będą kontaktować się z klientami. Po 11 dniach skontaktowałam się telefonicznie z salonem, dopytując o towar (za który już zapłaciłam). Pracownik poinformował mnie, że właśnie miała miejsce dostawa i będą dzwonić, jak już rozpakują paletę. Minął dzień i wciąż brak kontaktu ze strony sklepu. Pozostaje chyba wybrać się do salonu osobiście... Jest to mój drugi zakup na zamówienie w tym punkcie. Za pierwszym razem myślałam, że salon ma tyle zamówień i moje gdzieś się po prostu zawiruszyło. Przy kolejnym zakupie stwierdzam, że to taki standard...