Opinia użytkownika: Xerentia
Dotycząca firmy: Relay
Treść opinii: Jedyny sklep w budynku dworca PKP, co można uznać za plus, jak i minus. Podczas przyjazdów pociągów zbierają się tłumy i trzeba dosyć długo czekać w kolejce. Tym bardziej, jak ktoś próbuje zrobić przekaz pieniężny... co zajmuje conajmniej 10 minut. Tym razem wpadłam do punktu po przekąskę i coś do czytania w czasie podróży. Byłam dość sporo przed przyjazdem pociągu, więc ruch w sklepie był niewielki. Po wejściu do sklepu dało się odczuć przyjemne powietrze; na zewnątrz upał a tam przyjemny chłodek - dzięki klimatyzacji. Sklep w typowych barwach czerwieni z dwiema ścianami gazet i przeróżnych magazynów. Bez problemu odnalazłam swoje czasopismo, a na wyspie znalazłam przekąskę. Mają tam naprawdę spory wybór przysmaków: od słodkich po słone, od zdrowych po te nieco mniej. Kuszącą opcją było wykorzystanie aplikacji Kameleon przy zakupie dwóch produktów. Przy kasie bardzo miła, uśmiechnięta Pani, która zaproponowała w dobrej cenie jeszcze coś do picia. Przy kasie stała maszyna do lotto, z której również skorzystałam, a Pani wydała się kompetentna w tym, co robi.