Opinia użytkownika: Xerentia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Podczas ostatnich zakupów nie mogłam samodzielnie odnaleźć interesującego mnie magazynu (w jednym z większych salonów Empik). Poprosiłam pracownika o pomoc, a ten od razu zaprowadził mnie do odpowiedniego działu i następnie podał mi gazetę. Dysponował tabletem, dzięki któremu mógł namierzyć, w którym miejscu może się znajdować szukany magazyn. Z uśmiechem zapytał, czy może jeszcze w czymś pomóc, po czym oddalił się, aby wrócić do swoich obowiązków. Obsłużyłam się przy kasie samoobsługowej, co było niezwykle pomocne, bo kolejka była dosyć spora, a ja spieszyłam się na pociąg. W salonie było tłoczno, ale nie panował tam bałagan. Widziałam kilku pracowników, którzy dyskutowali z klientami, poprawiali towar lub robili generalne porządki. W sklepie było czysto i schludno. Przy wejściu znajdował się monitor dotykowy - do przeglądania i odnajdywania produktów, ale niestety nie był włączony.