Opinia użytkownika: 11kasia04
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Pobyt w kinie Helios zaczęłam od kupna biletów, które poszło sprawnie bez żadnych wyzwań. Po udaniu sie na salę kinową i zajęciu miejsc w najniższym rzędzie, zauwżyłam, iż jest bardzo chłodno na sali. Przez pierwsze 20 minut siedziałam ubrana w grubą kurtkę, ponieważ uznałam, że zaraz zrobi się cieplej. Tak jednak się nie stało, więc postanowiłam wyjść z sali i zwrócić się do obsługi kina, zwracając ich uwagę na temperaturę. Zostałam zlekcewarzona przez grupę pracowników, którzy nieprofesjonalnie odpowiedzieli "tak, tak zaraz zwiększymy" po czym zaczęli śmiać się do siebie. Wrociłam na salę z nadziają, że jednak mimo wszytsko uda się podnieść temperaturę. Po kolejnych 15 minutach nic się nie zmieniło, więc zyirytowana ponownie zwróciłam uwage pracowników na temperaturę. Tym razem ich reakcja była bardziej lekcewarząca, ale znalazł się wsród nich jeden pracownik, który zajął sie problemem. Po powrocie na sale po raz drugi, po około 5-7 minutach temperatura została w końcu podniesiona, dzięki czemu mogłam dokończyć seans bez potrzeby siedzenia w kurtce,