Opinia użytkownika: Klient_maria_anna8
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklep wprowadza dużo korzystnych promocji, w porównaniu do większości marketów ceny są tańsze. Duży plus za kasy samoobsługowe, jednak brakuje pracownika koordynującego ich pracę, w związku z czym i tak trzeba czekać na obsługę w celu akceptacji np. alkoholu czy usunięcia błędu, co wydłuża czas. Ponadto czystość i sposób ekspozycji towaru w większości sklepów pozostawia wiele do życzenia - jest brudno, wszędzie pełno wysepek/standów z produktami różnych rodzajów, które mogłyby znaleźć się w odpowiednich alejkach - niestety wciąż trzeba się szukać, przez co klienci często zostawiają inne produkty na półkach artykułów promocyjnych i to również wpływa na wizerunek sklepu. Dodatkowo stałym punktem zakupów jest utrudnione poruszanie się między paletami. Mam wrażenie, że pracownicy kiedyś byli bardziej mili, jednak czas obsługi znacznie się skrócił.