Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wesoła Chmurka

Dotycząca firmy: CUK Ubezpieczenia

Treść opinii: Niestety napotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja związana z tą placówką. Panie wprowadziły mnie w błąd. Przy pierwszej próbie skorzystania z oferty ubezpieczenia miała miejsce awaria systemu. W związku z tym otrzymałam bardzo wąska ofertę zaledwie dwóch ubezpieczeń OC. Posiadałam polisę krótkoterminowa tkz. 30-dniową. Pani nie do końca wiedziała co w tej sytuacji zrobić. Twierdziła, że polisa przestała być ważna w momencie przerejestrowania auta. Wyprowadziłam ja z błędu. Polisa była na numer VIN a nie na numer rejestracyjny. Nie skorzystałam z oferty. Kolejną ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego (wygenerowaną po kilku dniach z powodu "awarii") otrzymał mój partner. Inna Pani w tym samym punkcie poinformowała go, że jeżeli w dniu dzisiejszym nie wykupi polisy to otrzyma karę z UFG. Niestety nie była to prawda, ponieważ nadal obowiązywała nas polisa 30-dniowa. Partner po podpisaniu umowy skonsultował sprawę ze mną i jeszcze jedna ubezpieczalnią. Okazało się, że wprowadzili go w błąd. Udałam się z nim do punktu celem wyjaśnienia. Niestety pani w okienku nie potrafiła się wytłumaczyć, a przede wszystkim podać podstawy prawnej z jakiego tytułu otrzymamy karę. Po naszej dyskusji i udowodnieniu, że krótkoterminowa polisa jest aktualna, konsultantka była zmieszana i zaproponowała, że anuluje naszą polisę. Zniszczyła dokumenty i kazała nam odejść. Po dwóch dniach zadzwonił do nas kierownik placówki z informacją, że jednak polisy nie udało się anulować, ponieważ nie mieliśmy podstawy do anulacji. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd i naciągnięci na ubezpieczenie (chcieliśmy jedynie otrzymać ofertę). Po konsultacji z inną placówka okazało się że dostępna była dla nas inna korzystniejsza oferta. Tak więc dzięki CUK w Inowrocławiu w Galerii Solnej straciliśmy 2 razy. -mamy obecnie zdublowane ubezpieczenia i do tego zostaliśmy zmuszeni do wybrania niekorzystnej dla nas oferty. Nie polecam.