Opinia użytkownika: AnnaB
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Pierwsze wrażenie bardzo dobre: czysto, towar równo rozwieszony na wieszakach, dostępna rozmiarówka, muzyka na przyjemnym poziomie. Jednak brak obsługi. Personel na piętrze niedostępny: stałam przy kasie 10min rozglądając się za pracownikiem, którego mogłabym poprosić o obsługę. Na ladzie brak informacji o nieczynności kasy, na powierzchni sklepowej nie dopatrzyłam się pracownika. By zakupić towar musiałam zejść na parter sklepu gdzie również chwilę czekałam przy ladzie kasowej nim ktoś podejdzie. Ze strony pracownika podczas kasowania towaru nie padły w moją stronę żadne słowa. Sama podałam aplikację klubowicza do skasowania, sama spakowałam towar, paragon został mi rzucony na ladę. Nie zostałam nawet zapytana o własną torbę, a z aplikacji wiem, że pracownicy muszą to odnotować przy kasowaniu, choć później zauważyłam, że punkt za jej brak został mi dodany w programie lojalnościowym. ...I to tyle. Mogłam wyjść ze sklepu. Nie zostałam pożegnana. Ciekawa jestem ile osób wykorzystuje sytuację i opuszcza sklep z towarem bez płacenia...