Opinia użytkownika: FrederickRossakovsky-Lloyd_v4MN
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Kontakt telefoniczny, nadanie numeru klienta i umówienie spotkania. Technik się nie zjawia. Dzwonię i przekładam wizytę. Czekam. Technik się nie zjawia. Dowiaduję się, że moja umowa nie była przekazana technikowi. Umawiamy trzecią wizytę. Dzwonię i upewniam się czy wszystko w porządku. Potem dzwonię raz jeszcze. Obsługa klienta zapewnia, że technik jest w drodze. Nie przyjeżdża. Dowiaduję się, że nie przekazano mu umowy. Umawiamy się po raz czwarty. Już w zasadzie nie mam wątpliwości, że będzie tak samo. Gdy po raz czwarty technik się nie zjawia i nikt nawet nie dzwoni, składam reklamację. Dostaję żenującą odpowiedź i dowiaduję się, że termin jest przełożony. Dzwonię i żądam usunięcia moich wszystkich danych. Internet innej firmy już dawno i bezproblemowo działa. NIGDY NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z TAK SKRAJNIE ŻENUJĄCĄ OBSŁUGĄ KLIENTA I NIEKOMPETENCJĄ BĘDĄCĄ NA GRANICY ABSURDU.