Opinia użytkownika: Xerentia
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W czasie wizyty w punkcie było niewielu klientów, co pozwoliło mi na swobodne przemieszczanie się po sklepie. Jednakże, po wejściu do budynku zauważyłam, że na hali przed rozsuwanymi drzwiami panował lekki bałagan. Papierki i paragony leżały na podłodze i w wózkach. Na hali dostrzegłam kilku pracowników. Po dotarciu do działu z karmą dla zwierząt, zauważyłam, że część półek była zastawiona towarem, co uniemożliwiło mi sprawdzenie pełnej dostępności karm dla kotów na niższych półkach. Przy kasie napotkałam bardzo miłą kasjerkę, która zapytała mnie o kartę lojalnościową oraz zaproponowała zakup produktu dodatkowego, który znajdował się obok niej. W sumie, pomimo delikatnych niedociągnięć, byłam zadowolona z wizyty w sklepie.