Opinia użytkownika: voyovnick
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Opinia dotyczy sklepu Biedronka w Poznaniu przy ulicy Łukaszewicza. W mojej ocenie sklep ma notoryczny problem z personelem, Chętnie korzystam z kas samoobsługowych niestety kasy te często tak czy tak wymagają interwencji pracownika np. za względu na błędne działanie wagi. Niestety uzyskanie takiej pomocy jest bardzo trudne, zwykle otwarta jest jedna kasa tradycyjna do której jest duża kolejka więc kasjer nie specjalnie interesuje się wsparciem kas samoobsługowych, a nie ma też innego pracownika dedykowanego do tych czynności. Wydawałoby się, że zmniejszenie ilości kasjerów na kasach tradycyjnych powinno umożliwić zapewnienie obsługi na kasach samoobsługowych, ale chyba firma ma inne priorytety. U konkurencji (LIDL, Cerrefour) jest to lepiej rozwiązane, w strefie kas samoobsługowych cały czas przebywa pracownik wsparcia. Mimo wielu innych niedociągnięć jak braki właściwych metek cenowych, czy okresowy brak towaru, oraz uciążliwe nieergonomiczne zastawianie ciągów dodatkowymi paletami i skrzyniami z produktami to właśnie poziom obsługi kas samoobsługowych jest elementem najbardziej zniechęcającym do zakupów w tym sklepie, jak i niestety w większości innych sklepów Biedronka. Podzielę się jeszcze jedną historią. Podczas ostatniej wizyty znalazłem w lodówce wędlinę przeterminowaną o jeden dzień. Chciałem sprawdzić jak sklep na to zareaguje. Podszedłem do najbliższej osoby z personelu i (mimo, że wiem, że nie ma takich procedur) spytałem czy przewidują jakieś gratyfikacje dla klientów za znalezienie przeterminowanych produktów i pokazałem jej tę paczkę. Pani odpowiedziała, że o niczym takim nie wie i wróciła do swoich zadań. Byłem bardzo zaskoczony, Pani nie była w żaden sposób zainteresowana odzyskaniem tego produktu, który powinien być przez nich wycofany z oferty. Pozwoliła mi odejść z tym produktem bez słowa, nie wiem czy zakładała, że jednak go kupię, czy odłożę na miejsce, albo zakopię pod marchewkami? Uważam, że w tej sytuacji albo całkowicie zawiodły procedury jeżeli takie istnieją, albo po prostu ta Pani podchodzi do pracy bez jakiegokolwiek zaangażowania i odpowiedzialności za firmę w której pracuje.