Opinia użytkownika: Jarosław_570
Dotycząca firmy: VeloBank
Treść opinii: Odwiedziłem oddział Velo Bank w Radomiu przy ulicy Traugutta po południu. Najpierw rozejrzałem się czy są wolni pracownicy, ponieważ wszyscy pracownicy byli zajęci, zawróciłem i usiadłem na fotelach przy wejściu do placówki. Po wyjściu klienta który był obsługiwany przy ostatnim stanowisku, podszedłem tam ale nie zostałem obsłużony ponieważ pracownica, księgowała wpłatę i poprosiła żebym poczekał. Wróciłem znowu na fotele przy wejściu. Po około 3 minutach z pomieszczenia wewnątrz sali, wyszedł pracownik i poprosił żebym za nim poszedł po wejściu do pomieszczenia po prawej stronie od stanowisk obsługi klienta, pracownik przywitał mnie i zapytał w jakiej sprawie przyszedłem, odpowiedziałem że chciałem się zapytać czy środki finansowe, które miałem w Get in Banku nie zostały zlikwidowane, pracownik poprosił mnie o dowód, sprawdził i poinformował że nie zostały zlikwidowane, następnie podziękował za wizytę i pożegnał mnie.