Opinia użytkownika: joannaleksandra
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Obsługa bardzo pomocna i uśmiechnięta. Występują trudności w odnalezieniu produktu przez obsługę. Produkt widnieje na stanie sklepu a nie można go znaleźć. Sama placówka wydaje się zbyt mała. Wąskie przejścia przy ekspozycjach z promocjami nie pozwalają na swobodne poruszanie się po sklepie. Dosyć duży ruch i często długa kolejka do kasy. Zazwyczaj wtedy proponują klientom płacącym kartą dodatkową płatność poza stanowiskiem kasowym przy pomocy dodatkowego terminalu. Zawsze pytają o aplikację "Mój Empik", jeżeli ktoś nie ma proponują założenie. Często uszkodzony towar, nieprzeceniony z zagiętymi czy obitymi rogami - sprzedawany jest jak nowy. Ceny w stosunku do internetowego sklepu Empik.com bardzo wygórowane. Każda promocyjna cena jest nawet wyższa od regularnej ceny internetowej. Nawet po zastosowaniu zniżki z kontem Empik Premium wychodzi drożej. Jest to jednak jedyna tego typu placówka w okolicy i to rekompensuje niedogodności. Jednak gdyby była konkurencja dla tej placówki, niestety tracili by klientów. Świetny punkt odbioru paczek zamówionych na Empik.com. Większość przychodzi w zadeklarowanym terminie, zdarzają się jednak niestety również duże opóźnienia.