Opinia użytkownika: Andrzej_834
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Obiekt z zewnątrz nowy, w sklepie estetycznie - ale o tym poniżej, brak cenówek, niewłaściwe ceny i błędne informacje to standard w sklepach i lidl nie jest inny. Kasy samoobsługowe. Dlaczego klienci z nich nie korzystają, stojąc w kolejce do kasy z obsługą. Podczas finalizacji zakupów w kasie samoobsługowej możemy musieć skorzystać z pomocy personelu do zatwierdzenia transakcjom zakup alkoholu, skorzystanie z karty dużej rodziny itp przy kasach nikogo z personelu nie ma. Człowiek normalny czeka. Nie ma na co, bo cały personel układa estetycznie towar. Idziemy na salę sprzedaże, szukamy personelu to tak kilkadziesiąt metrów, znajdujemy i co, ani nic, bo pani układa towar i nie ma czasu by podejść do kasy, odpowiedź, spadaj leszczu i czekaj, wracam do kasy i czekam, światełko błyska, kasa zablokowana, przychodzi, zatwierdza transakcję, dzień dobry i dowodzenia brak. Czas transakcji na kasie samoobsługowej kilkanaście minut, sześć kas samoobsługowych puste, po kilka osób stoi przy kasach z obsługą płacą kartami, w sklepie czysto i estetycznie, bo szefowa sklepu tego pilnuje, szkoda, że nie dba o klientów, z drugiej strony to pni robią bałagan