Opinia użytkownika: Dariusz
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Wchodząc do sklepu jedna obecna kasjerka była zajęta nawet nie odpowiedziała na „dzień dobry”. Padał tego dnia deszcz ze śniegiem i podłoga w sklepie była mocno brudna, ale powinno to dużo lepiej wyglądać. Zaopatrzenie sklepu było dobre i nie było luk na półkach sprzedażowych. Nie zauważyłem również barków w cenówkach, a promocje były wyraźnie zaznaczone. Wziąłem zakupy i stanąłem w kolejce. Chwile to potrwało, ale nie zbyt długo. Kiedy kasjerka kasowała produkty spytała się tylko o aplikację, której nie miałem, ale nie zaproponowała założenia aplikacji, jak również nie zaproponowała żadnej promocji. Kasjerka była ubrana w dość spraną koszulkę firmową, która nie wyglądała estetycznie... Po zapłaceniu Pani powiedziała „dziękuję” i „do widzenia”.