Opinia użytkownika: Dariusz
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Podchodząc do kasy kupić dwa bilety i przekąski na seans, Pani w kasie ubrana w schludny uniform służbowy, zadawała mi pytania, by dopasować ofertę do moich potrzeb. Zaproponowała mi zakup powiększenie zestawu za niewielką dopłatą i doradzała, w którym miejscu najlepiej usiąść podczas seansu. Po zapłaceniu życzyła miłego seansu i wskazała, w którym miejscu znajduje się sala. Czas, który spędziłem przy kasie czekając na obsłużenie nie odbiegał od normy i wszystkie czynności były wykonywane dość sprawnie, byłem zadowolony z obsługi. Podchodząc do sali, przywitała mnie kolejna Pani z obsługi, która sprawdziła bilety i zaprosiła do środka. Wchodząc na salę zauważyłem, że była posprzątana po poprzednim seansie. W czasie seansu była obecna obsługa, która pilnowała regulaminu kina. Wychodzą zauważyłem osobę, która wskazywała kierunek wyjścia z sali i miejsce, gdzie można wyrzucić resztki i opakowania po jedzeniu. Korzystając z toalety po seansie toaleta była czysta z wyjątkiem luster, które były dość mocno ochlapane co wyglądało mocno nieestetycznie i mogło wskazywać na niedokładne sprzątanie. Wychodząc z kina widziałem jak jedna osoba z obsługi dawała balona dziecku, które dość głośno płakało.