Opinia użytkownika: Grzegorz
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Kilka dni temu miałem okazję skorzystać z punktu serwisowego Castorama w Siedlcach, potrzebowałem naostrzyć 3 łańcuchy do piły. Zjawiłem się przed rozpoczęciem pracy serwisanta i bardzo miła pani w punkcie obsługi poprosiła o wizytę nieco później, ponieważ zgodnie z zasadami najpierw serwisant wystawia dokument do opłacenia i dopiero po wizycie w kasie przystępuje do pracy. Jednak taki scenariusz komplikował mi trochę zakupowy plan dnia, dlatego po krótkiej wymianie zdań pani zgodziła się przyjąć łańcuchy z obietnicą zapłaty po wykonanej usłudze. Dzięki temu, że pani była elastyczna i zrobiła małe odstępstwo od procedur, sprawa została załatwiona za pierwszym podejściem. Mogłem bez zmiany planów wrócić za kilka godzin i odebrać sprzęt.