Opinia użytkownika: Klient_lXniP
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Jestem klientem sieci sklepów Biedronka. Ostatnio odwiedziłam sklep Biedronka w Dzierżoniowie. Jeśli chodzi o obsługę to była miła i pomocna (Pan wykładający towar przerwał swoją pracę, żeby pomóc znaleźć mi produkt którego nie mogłam zlokalizować). Uważam jednak, że obsługi było zdecydowanie za mało. Kolejka do kasy (jedynej otwartej) ciągnęła się przez pół sklepu. Kasjer dzwonił kilkukrotnie po pomoc, dopiero po 10-15 minutach zjawiła się obsługa dodatkowej kasy. W tym oddziale Biedronki nie ma kas samoobsługowych. Wygląd sklepu: - na regałach barki w towarze - towary mięsne (zwróciłam uwagę na wędliny) były przeterminowane. Niektóre nawet o 10 dni. - w moim przekonaniu panował tam bałagan, poprzewracane i pomieszane towary, brak cen przy produktach -brak koszyków ""do ręki" przy wejściu znalazłam je dopiero przy kasach