Opinia użytkownika: Alicja
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Szukałam dostawcy internetu domowego. Kontakt na infolinię znalazłam na tablicy informacyjnej mojego budynku. Sam proces rejestracji danych do umowy był prosty i prowadzony 100% zdalnie, bez wizyt w placówce. Umowa została wysłana do mnie mailowo. Jedyny minus to błędnie wpisane nazwisko na pierwszej wersji umowy, jednak sprawa została szybko naprawiona po moim kontakcie z infolinią i nie wpłynęło to na termin instalacji routera i usługi. Sama instalacja również była bardzo sprawna. Skontaktowano się ze mną w tym samym dniu w którym zatwierdziła umowę, mimo iż firma ma na to 48h. Pierwsze dostępne terminy na które mogłam umówić samą usługę instalacji również nie były odległe (nawet następny dzień). Całość realizacji usługi oceniam bardzo dobrze. Na każdym etapie realizacji czyli się dobrze poinformowana i zaopiekowana.