Opinia użytkownika: Marcin.Haba
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Początkiem grudnia odwiedzałem placówkę ING Banku Śląskiego w Rzeszowie przy alei Tadeusza Rejtana 20B w celu wypłaty większej kwoty z mojego rachunku bankowego. Po wejściu przywitała mnie pracownica banku i zapytała o cel mojej wizyty - co jest standardową procedurą w placówkach bankowych - oraz zaproponowała kawę, ponieważ kolejka do obsługi była długa na około 7 osób. Jej zachowanie było bardzo kulturalne i profesjonalne. Nie czekałem jednak długo na obsługę i po niecałych 10 minutach znajdowałem się już przy stanowisku doradcy. Obsługa przebiegła sprawnie, a po wydaniu mi gotówki zostałem poinformowany o aktualnej ofercie promocyjnej banku. Sama placówka była utrzymana w bardzo dobrym i miłym dla oka stanie, a całość wystroju zrobiła na mnie wrażenie profesjonalnego miejsca, w którym dba się o design i odczucia estetyczne klientów. Pracownicy byli stosownie ubrani, a ci, którzy mnie obsługiwali, mili i rzetelni. Całość doświadczenia oceniam na 5/5.