Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ak5Cb

Dotycząca firmy: TUI

Treść opinii: Wczoraj odbyłem rozmowę telefoniczną ze specjalistą ds. turystyki Panią xyz, rozmowa dotyczyła umówienia szczegółów oferty imprezy wakacyjnej, która ma być zorganizowana w czerwcu 2023 roku, dla dwóch osób w Hiszpanii. Pani od początku wzbudziła moje zaufanie poprzez rzetelne przygotowanie. Zadawała trafne pytania, tj. Kiedy chciałbym wyjechać na wakacje, jakie są moje preferencje dot. hotelu jak i lokalizacji w której będę odpoczywać, a także zadbała o szczegóły pytając, czy preferuje mieć hotel daleko, czy blisko od miasta. Z szczegółów które interesują turystę najbardziej tj. hotel i destynacja, przeszliśmy do detali dotyczących kwestii transportu i wyboru linii lotniczych. Wiedza Pani xyz, także w tym aspekcie była duża, ponieważ przedstawiła mi różnicę pomiędzy liniami lotniczymi, a także ofertą dodatkowego bagażu. Podczas całej rozmowy czułem zdrową presję od przedstawiciela Tui do skorzystania właśnie z ich oferty. Jeśli chodzi o koszt oferty uważam za optymalny. Jedynym aspektem, który znacząco wpłynął na jakość rozmowy był złej jakości mikrofon, który psuł nieskazitelne wrażenie rozmowy.